Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria firmy Sadva spełniała Twoje oczekiwania i była najwyższej jakości, dlatego jeśli zauważyłaś/eś jakieś niedoskonałości bądź produkt wymaga naprawy, wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji 

następnie wraz z kopią paragonu (dot. reklamacji) oraz  uszkodzonym produktem wyślij na adres:

SADVA
ul. Teligi 3
62-020 Swarzędz

W terminie 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, otrzymacie Państwo od nas informację o wyniku jego rozpatrzenia. Roszczenia reklamacyjne zawsze rozpatrujemy bezpłatnie.

Więcej informacji w Regulaminie Sklepu


W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt

Jeśli chcesz dokonać reklamacji i wada biżuterii wynika z naszej winy (np. wypadnie kamień bądź bursztyn, zepsuje się zameczek, odpadnie kuleczka srebrna)  zostanie ona niezwłocznie naprawiona i odesłana na nasz koszt (wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polski).

Jeżeli jednak uszkodzenie powstało na skutek wadliwego użytkowania produktu, uszkodzenia wynikającego z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, zerwania, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii, rozciągnięcia  to mówimy iż jest to uszkodzenie mechaniczne - niezależne od nas - i jeśli jest to możliwe i klient wyraża zgodę, wadę naprawiamy po ustalonych wcześniej kosztach.

Jeśli uszkodzenie powstało w skutek działania mechanicznego i nie ma technicznej możliwości na jego naprawę, reklamacja zostaje odrzucona, a koszt odesłania uszkodzonego produktu pokrywa Klient.

Zmiana barwy biżuterii, ścieranie się złocenia, elementów diamentowanych, oraz rodowanych,  nie wynikają z wady produktu i nie podlegają reklamacji. Są to powierzchnie wrażliwe – cienka warstwa pokrywająca wyrób – podlegają więc naturalnemu ścieraniu się a wpływ na nie ma częstotliwość noszenia, kontakt z wodą, perfumami i innymi kosmetykami oraz pH skóry.