Nie wiem jakie jest moje hasło do logowania. Czy mogę je odzyskać?
Można to zrobić wybierając opcję "Przypomnij hasło".

Czy można sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Takie informacje dostępne są po zalogowaniu się do sklepu. Dodatkowo, Klient jest informowany drogą mailową o realizacji zamówienia.

Złożyłam /-łem kilka zamówień. Czy można wysłać wszystko jedną przesyłką?
Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera - zazwyczaj 1-2 dni.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt. Gwarantujemy wysłanie przesyłki w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia (w przypadku wyboru formy płatności - pobranie) lub od momentu zaksięgowania wpłaty. Nasze zamówienia są w 98% wysyłane w przeciągu 24h.

Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?
Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej firmy przewozowej.

Czy istnieje możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?
Do momentu przekazania zamówienia do realizacji klient może anulować lub zmienić zamówienie. W przypadku przekazania zamówienia do realizacji, zostaje ono automatycznie przekazane do magazynu. W związku z tym nie ma możliwości wprowadzenia w nim żadnych zmian.

Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres do wysyłki zamówienia – np. do pracy czy do innej osoby?
Takie informacje dostępne są po zalogowaniu się do sklepu. Dodatkowo, Klient jest informowany drogą mailową o realizacji zamówienia.

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę?
Tak, sklep SADVA realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski.

Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia?
Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej. W celu ustalenia godziny doręczenia, oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą przesyła listem na adres Klienta. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy w komentarzu o podanie danych.

Czy konieczne jest przechowywanie paragonu fiskalnego?
Dokument zakupu, będzie wymagany w przypadku reklamacji , zwrotu lub wymiany.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?
Zgodnie z obowiązującym prawem towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki
Towar, który Państwu nie odpowiada, prosimy odesłać do siedziby naszej firmy. Za odesłany towar gwarantujemy zwrot wartości produktów na Państwa konto.

Co zrobić, jeśli spodobał mi się pierścionek, ale nie wiem jaki mam rozmiar?
Zapraszamy do zakładki Tabela rozmiarów

Nie mogę zdecydować się co kupić na prezent?

W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie zakup karty podarunkowej, lub e-karty podarunkowej. Obdarowana w ten sposób osoba sama dokona zakupów w sklepie internetowym lub w punkcie stacjonarnym.

Bardzo podoba mi się Wasza biżuteria i często robię u Was zakupy. Czy mogę liczyć na jakiś rabat?

Dla naszych stałych klientów przygotowaliśmy Kartę Klienta, która upoważnia do zakupów ze zniżką. Szczegóły tutaj.