Wychodząc Wam naprzeciw postaraliśmy się, aby zakupy u nas były szybkie i przyjemne. Złożenie zamówienia przebiega w kilku prostych krokach:
1. DODANIE PRODUKTU DO KOSZYKA
Po znalezieniu w sklepie interesującego Cię produktu (poprzez wyszukiwarkę lub menu) dodaj go klikając w ikonkę „DO KOSZYKA”. Produkt automatycznie zostanie dodany do zakładki „KOSZYK” w prawym górnym rogu, który w każdym momencie możesz podejrzeć i wrócić do przeglądania naszej oferty.
2. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Kiedy jesteś już gotowy do dokonania zakupu przejdź do koszyka klikając w ikonkę „KOSZYK” w prawym górnym rogu. Możesz sprawdzić czy są w nim wybrane przez Ciebie produkty oraz czy zgadzają się ich parametry, ilości, ceny itd., które w każdym momencie możesz zmienić – dodać bądź usunąć.
3. LOGOWANIE/ REJESTRACJA
Jeśli jesteś nowym klientem i chcesz mieć konto w SADVA albo chcesz dokonać jednorazowego zakupu bez tworzenia konta wybierz „KUP JAKO GOŚĆ/ZAŁÓŻ KONTO”. Jeśli natomiast posiadasz u nas swoje konto, wypełnij wskazane pola i kliknij w ikonkę „ZALOGUJ”
4. METODA WYSYŁKI I PŁATNOŚCI
Wskaż adres do wysyłki oraz wybierz odpowiednią formę wysyłki i płatności
5. PRZEKIEROWANIE DO PŁATNOŚCI
Jeśli jako formę płatności wybrałeś płatność przy odbiorze, nastąpi przejście do „PODSUMOWANIA ZAMÓWIENIA”. Jeśli wybrałeś płatność poprzez platformę PayU lub PayPal, zostaniesz automatycznie przekierowany na jej stronę, gdzie od razu dokonasz płatności. Jeśli wybrałeś przelew tradycyjny, niezbędne dane do przelewu zostaną wysłane na wskazany adres e-mail oraz wskazane w kolejnym kroku.
6. PODSUMWANIE ZAMÓWIENIA
Tutaj pojawi się podsumowanie Twojego zamówienia.
Docierając do końca procesu zakupów pojawi się potwierdzenie z informacją o przesłaniu na Twojego maila potwierdzenia zamówionej przesyłki.