Regulamin konkursu #URODZINOWEROZDANIE („Konkurs”)
Regulamin konkursu #URODZINOWEROZDANIE („Konkurs”)
1. Organizatorem Konkursu jest SADVA Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Swarzędzu (62-020), ul. Leonida Teligi 3, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000732399, NIP: 7773321744, REGON: 380270452 („Organizator”), e-mail: marketing@sadva.pl, tel.519133121.
2. Fundatorem nagród w Konkursie jest Organizator.
3. Wzięcie udziału w Konkursie jest dobrowolne oraz równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym
regulaminem i akceptacją jego treści (dalej „Regulamin”).
4. Konkurs trwa od dnia 23.04.2020 roku, godz. 9:30 do dnia 24.04.2020 roku, godz. 20:00
5. W Konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne („Uczestnicy”), które:
1) posiadają miejsce stałego pobytu lub zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) są pełnoletnie i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych bądź posiadają ograniczoną zdolność do czynności prawnych i pisemną zgodę opiekuna prawnego na wzięcie udziału w Konkursie,
3) nie są pracownikami Organizatora oraz osobami, które dla Organizatora świadczą pracę na podstawie umów zlecenia lub innych umów cywilnoprawnych bądź w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej, a także członkami ich rodzin, tj.: wstępnymi, zstępnymi, rodzeństwem, małżonkami, rodzicami małżonków i osobami pozostającymi w stosunku przysposobienia.
6. W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, tj. niedopuszczalne jest tworzenie kont i dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich. Z jednego profilu w serwisie społecznościowym Instagram do Konkursu może zgłosić się tylko jedna osoba, która może umieścić wyłącznie jeden komentarz, o którym mowa w punkcie 8 ust. 2 powyżej.
7. Organizator Konkursu powołuje komisję konkursową („Komisja Konkursowa”), w skład której wejdą 3 osoby wybrane przez Organizatora, która oceni wykonanie zadania konkursowego przez uczestników Konkursu oraz będzie stale czuwać nad prawidłowym przebiegiem Konkursu.
8. Zasady Konkursu:
1) Uczestnik powinien posiadać publiczny profil w serwisie społecznościowym Instagram i zostać obserwującym profil Organizatora w serwisie społecznościowym Instagram: https://www.instagram.com/bizuteria_sadva (tzn. posiadać lub założyć konto na portalu społecznościowym
instagram.com, wyszukać profil Organizatora pod linkiem https://www.instagram.com/bizuteria_sadva i wcisnąć przycisk „obserwuj”),
2) Uczestnik powinien napisać pod zdjęciem dodanym na profilu Organizatora w serwisie społecznościowym Instagram: https://www.instagram.com/bizuteria_sadva w dniu 23.04.2020 roku i 24.04.2020 roku informującym o Konkursie komentarz z krótką (jedno- bądź kilkuzdaniowymi), odpowiedzią na pytanie: "A jak byś znalazła skrzynię pełną skarbów ze złota :) ... to na co przeznaczyłabyś nagrodę za jego znalezienie? Masz jakieś marzenia?".
3) Uczestnik powinien oznaczyć (tj. podać nazwy profili użytkowników w serwisie społecznościowym Instagram w formacie @_______) w komentarzu, o którym mowa w ust. 2) powyżej, trzy osoby.
9. O przyznaniu Nagrody zadecyduje Komisja Konkursowa, która oceniając zgłoszenia weźmie
pod uwagę kreatywność komentarza, o którym mowa w punkcie 8 ust. 2 powyżej.
10. Komisja Konkursowa wyłoni zwycięzcę spośród Uczestników w oparciu o kryterium, o którym mowa w punkcie 9 powyżej. Nagrodą przewidzianą w Konkursie jest komplet biżuterii SADVA z kolekcji MUDI, o wartości 358 zł.
11. Nagroda nie podlega zamianie na równowartość pieniężną bądź inną nagrodę rzeczową. Nie jest możliwe przeniesienie prawa do Nagrody na rzecz osób trzecich. W przypadku rezygnacji przez zwycięzcę z Nagrody Organizator zastrzega sobie prawo przyznania Nagrody kolejnemu Uczestnikowi wskazanemu przez Komisję Konkursową.
12. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone w formie komentarza do postu organizatora umieszczonego na profilu Organizatora https://www.instagram.com/bizuteria_sadva w serwisie społecznościowym Instagram w dniu 25.04.2020 roku.
13. Zwycięzca zobowiązany jest podać Organizatorowi za pośrednictwem prywatnej wiadomości w serwisie społecznościowym Instagram dane do wysyłki Nagród, tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz adres do wysyłki Nagrody. Wskazane przez zwycięzcę dane, poza wysyłką Nagrody, zostaną wykorzystane w celu odprowadzenia podatku dochodowego od Nagrody. Nagrody zostaną wysłane do zwycięzcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania niezbędnych danych do wysyłki Nagród. Podanie Organizatorowi nieprawidłowego adresu lub danych, a także inne uchybienia po stronie Uczestnika powodujące niemożliwość otrzymania Nagrody oraz spełnienia przez Organizatora obowiązków podatkowych, skutkują utratą prawa do niej, a Nagroda pozostaje wówczas do wyłącznej dyspozycji Organizatora.
14. Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników naruszających niniejszy Regulamin, a także Uczestników, którzy nie działają osobiście, ale przez osoby trzecie, wykorzystują różne aliasy (dodatkowe adresy) tego samego konta poczty elektronicznej do występowania w imieniu/zgłaszania różnych Uczestników, prowadzą działania sprzeczne
z prawem lub z dobrymi obyczajami, a w szczególności w komentarzu, o którym mowa w punkcie 8 ust. 2 powyżej zamieszczają komentarze (opisy) zawierające treści powszechnie uznawane za
obraźliwe, naruszające bądź sugerujące naruszenie prawa, moralności lub dobrych
obyczajów, godności lub praw osób trzecich, w tym w szczególności zawierające elementy
związane z przemocą, dyskryminacją, nagością, narkotykami, alkoholem lub tytoniem,
godzące w odczucia religijne, jak również o charakterze komercyjnym (reklama), a
ponadto inne, które w inny sposób naruszają obowiązujące przepisy prawa lub
niniejszy Regulamin.
15. Reklamacje związane z Konkursem należy składać w czasie trwania Konkursu bądź po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 30 dni od jego zakończenia, wysyłając je w formie pisemnej na adres Organizatora podany w punkcie 1) powyżej lub elektronicznej na adres e-mail: marketing@sadva.pl.
16. Reklamacja powinna zawierać dane pozwalające na zidentyfikowanie Uczestnika i
udzielenie mu odpowiedzi tj. np. imię i nazwisko Uczestnika, w przypadku wyboru poczty
tradycyjnej jako formy kontaktu - adres zamieszkania lub pobytu; w przypadku wyboru
adresu e-mail jako formy kontaktu - adres poczty elektronicznej, jak również opis i powód
reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji składający ją Uczestnik zostanie
poinformowany pisemnie na adres podany w reklamacji lub w formie elektronicznej na adres
e-mail podany w reklamacji, w ciągu 14 dni od daty jej złożenia zgodnie z
postanowieniami Regulaminu.
17. Do wartości każdej Nagrody zostanie dodana dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości odpowiadającej zryczałtowanemu podatkowi dochodowemu od osób fizycznych z tytułu wygranej w Konkursie w kwocie stanowiącej 11,11% wartości danej Nagrody. Zwycięzca zgadza się, że kwota dodatkowej nagrody pieniężnej nie podlega wypłacie na jego rzecz, lecz przeznaczona jest na zapłatę podatku należnego z tytułu wygranej Nagrody w Konkursie. Organizator, jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, przed wydaniem zwycięzcy Nagrody obliczy, pobierze i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego zryczałtowany podatek dochodów należny z tytułu wygranej.
18. Regulamin Konkursu jest dostępny w siedzibie Organizatora, wskazanej w ust. 1
Regulaminu oraz na stronie internetowej: www.sadva.pl w trakcie trwania Konkursu. Każdy Uczestnik może otrzymać również kopię Regulaminu, po
przesłaniu pisemnej prośby na adres Organizatora.
19. Organizator informuje, że Konkurs nie jest organizowany z udziałem ani też
sponsorowany czy wspierany przez właściciela serwisu społecznościowego Facebook bądź
Instagram ani serwisy z nimi związane.Informacje podawane przez osobę zgłaszającą udział wdanym Konkursie są informacjami podawanymi Organizatorowi, a nie serwisowi Instagram czy Facebook. W związku z powyższym Instagram czy Facebook nie odpowiadają wobec Uczestników za przeprowadzenie danego Konkursu i wydanie nagród.
20. Facebook Inc. nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg Konkursu. Wszelkie
roszczenia związane z Konkursem należy kierować wyłącznie do Organizatora Konkursu.
21. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu
cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 j.t. ze zm.) oraz odpowiednie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego.
22. Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany Regulaminu, pod warunkiem, że nie
naruszy to praw nabytych przez Uczestników. Ewentualne późniejsze zmiany Regulaminu
obowiązują od daty ich publikacji pod adresem www.sadva.pl.
23. Administratorem danych osobowych gromadzonych w związku z Konkursem jest Organizator. Integralną częścią Regulaminu jest załącznik – Obowiązek informacyjny – Konkurs #urodzinowerozdanie.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY – KONKURS #URODZINOWE ROZDANIE
1. Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest SADVA Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Swarzędzu (62-020), ul. Leonida Teligi 3, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000732399, NIP: 7773321744, REGON: 380270452, e-mail: marketing@sadva.pl, tel. 519133121 („Administrator”).
2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”). Dane zostały zebrane przez profil Administratora na portalu Instagram: https://www.instagram.com/bizuteria_sadva.
3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu, w tym wydania nagrody i ogłoszenia informacji o zwycięzcach oraz innych nagrodzonych osobach, a także przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.
4. Dane osobowe są przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Organizatora, w szczególności podmiotom świadczącym usługi IT, podmiotom, za pośrednictwem których Organizator dokona wysyłki Nagrody, tylko w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
7. Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz zgłoszenia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w Konkursie.